DOBRO MESTO – Uroš Zvizdić

21.Jul – 11.Avgust 2018.

       

 

previous arrow
next arrow
Slider

DOBRO MESTO

Kao stejtment istakao bih potrebu za pronalaženjem veze sa svetom oko sebe u realnom vremenu i prostoru. Ideja izložbe je prenošenje energijeobjekata iz svakodnevnog života Izložba pod nazivom “Dobro mesto” je minimalistička instalacija sastavljena iz dva segmenta izložena u dve odvojene prostorije galerije. Segment koji podseća na cevnu konstrukciju je napravljen od rukohvata povadjenih iz enterijera putničkog autobusa, zajedno sa video snimkom koji je projektovan na zidu (kretanje putničkog vozila u prvom licu, odnosno vidno polje je takvo da se vidi hauba vozila i put kojim se vozilo kreće) Drugi segment je geometrizovana predstava travnate površine koju autobus ostavlja iza sebe u toku svog kretanja.

Uroš Zvizdic rodjen u Priboju 1989. godine, završio osnovne i master studije na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu, profesor umetničke grupe predmeta od 2015. godine i član UVUU-a od 2017. godine

Polje rada svodi na minimalističku vizualizaciju okolnosti u kojim se prepliću socijalni aspekt i forma  postmoderne materijalne tekovine i kao rezultat dobija neformalne semiotičke sekvence apstraktne konstrukcije spojeva.

Good Place

The message of the Project is to draw attention to the need for identifying the link with the outside world in real space and time. The display Good Place is a minimalist installation consisting of two segments set within two rooms. The first segment includes a pipe-shaped object made out of handles taken from a bus and a video projection showing the movement of a vehicle through the eyes of the passenger showing the bonnet and the road ahead. The second segment is a geometrical grass surface as a trail that the bus leaves behind it.

Born in Priboj 1989. Bachelor and Master at Belgrade University of Arts on Faculty of Fine Arts (sculpture department). Professor of artistic practise since 2015. Member of artistic association UVUU since 2017

Base of art works find in minimalistic visualisation of circumstances within forms and social aspect of postmodern contemporary heritage and as a result recieve nonformal semiotics sequence as a abstractconstruction of junctions.

www.uroszvizdic.com